Jag är en vanlig tjej!

ÄR DU EN RIKTIG TJEJ?
Tjejer som ser detta måste "fylla i"

DU HAR:
[x] Du har fler än 10 nagellack.
[x] Du har en parfym som kostade mer än 500.
[x] Du har eller har haft lösnaglar.
[x]Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[x] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[/] Du brukar gå på stan med din mamma.
[ ] Du har haft rosa på ditt rum.
totalt: 6½ 

[x] Du har färgat håret.
[x] Du har slingat håret:
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[x] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[x] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan (Gör alltid en innan utgång ;-))
[x] Du älskar att gå till frisören.
[x] Du solar hellre än att bada.
totalt: 8

DU ÄLSKAR:
[x] Skor
[ ] Färgen rosa
[x] Shopping
[ ] Dekorationer
[ ] Speglar
[ ] Skolan
[x] Delfiner
[ ] Disneyfilmer
[x] Ljus
[x] Blommor
[ ] Mjukisdjur
totalt: 5

DU SHOPPAR PÅ:
[x] MQ
[ ] Kompaniet
[ ] Victoria's secret
[x] H&M
[x] Aima
[ ] New Yorker
[ ] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[x] JC
[ ] BIK BOK
[ ] kappahl
[ ] CUBUS
[ ] sisters
totalt: 4

DU SÄGER OFTA:
[x] Whatever
[ ] Oh my god
[x] Vet inte
[ ] Cute
[ ] kåtbock
[ ] Visst
[ ] Säkert
[ ] Ursäkta?
[ ] Fabulous
totalt: 2

DU LÄSER:
[ ] Frida
[x] Cosmopolitan
[x] Glamour
[x] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[x] solo
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash
[ ] okej
totalt: 4

DU GILLAR DESSA FILMER:
[ ] Elizabetown
[ ] Eva och Adam
[ ] Freaky Friday
[ ] Ciao Bella
[x] A Walk To Remember
[x] Notting hill
[ ] Where The Heart Is
[ ] Just My luck
[ ] John Tucker Must Die
[x] The holiday
[ ] Girls United
[x] How To Lose A Guy In 10 Days
[ ] The hot chick
[ ] My girl
totalt: 4

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[ ] Lost
[x] Top Model
[x] Projekt Runway
[x] Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[ ] Grey's Anatomy
[ ] The OC
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[x] Gilmore Girls
[x] One Three Hill
[ ] Heroes
[x] idol
totalt: 6

TOTALT FICK JAG: 39½
1 - 15: du är en kille?
16 - 29: du är en killtjej
30 - 44: vanlig tjej
45 - 73: fjortis / bitch
74 - 94; OMG STÖRSTA FJORTISBITCHEN EVER

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allmänt:

Vem är snyggast i världen: Till Lindemann. Yum Yum!

Ska bli skoj: flytta hemifrån och INREDA min EGNA lägenhet!!!

Ska inte bli skoj att: Flytta hemifrån och måste betala EGNA räkningar..

Önskar att jag var bättre på: Prata! Socialt obegåvad när en man pratar med mig.

Favoritplagg i garderoben just nu: Rosenrot - Rammstein tröja.

Längd: 173

Byter gärna garderob med: Vetefan. Lite goth är alltid nice, men inte till en överdrift.

Byxa eller kjol: Kjol är trevligt. Men byxa är inte fel heller.

Mitt rum kan beskrivas som: en exakt kopia av min personlighet. Väldigt delad. Väldigt rörig. väldigt fashinerande.

Mig själv med tre ord: Utstickande. Kaxig. hårdrockare

Jag tränar: styrketräning, samt boxning emellanåt, fast utan tränare dock..

Jag ville bli när jag var liten: Konstnär, för det var vad alla intalade mig att jag skulle bli. Samt driva ett hunddagis.

Höger- eller vänsterhänt: Både och. beror på vad jag gör.

Humör just nu: Helt ok. Rätt slö. Rätt frusen.

Något jag absolut inte äter: oliver, falukorv och leverbiff.

Kläder just nu: Svarta, lite underliga byxor med massa fickor, svart randig tunika och svart skärp.

Vad sa du senast: "Du snöar ner mig ditt odjur! "

Hur många kuddar sover du med: 8

Spelar du något instrument: I so wish I did. T.T

Morgon- eller nattmänniska: Natt.

Sparare eller slösare: Slösare

Bästa film: Speer und er, Terror on elmstreet & 13 ghosts

Har du några homosexuella vänner: two gays en lesbisk.

Tror du på mirakel: Absolut.

Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Man kan ju hoppas, men.. nej. tror jag inte.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 duger bra för mig.

Bio eller promenad: Bio såklart! promenad är ju nyttigt för h*lvete.....

Är du kittlig?: ja! ><

Snarkar du: Vetefan. är för upptagen med att sova för att lyssna efter snarkningar.

Stjärntecken: Vädur. Det dominanta tecknet.

Rädd för insekter: Bara spindlar som är större än mig själv.

Äckligaste insekten: spindlar. och gräshoppor

Det här är jag bra på: äta godis. >< min enda talang.

Bästa bok: Svart och vit och alla de andra - barnbok som jag älskade när jag var liten. X)

Vad vill du jobba som: Inredningsdesigner, medium eller översättare

Chips, morötter eller godis: Chips

Pizza eller hamburgare: Burgers!

Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: OHja!

Stökigt eller välstädat (hemma): Stökigt varhellst jag far fram.

Gungar du på stolen: neh. jag ör gammeltant nu. gammeltanter gör inte sånt. vi får ont i höfterna om vi ramlar. gameltanter ska sticka.

Vilken hand håller du gaffeln i: höger.

Gillar du att sjunga: Jajjemen!

Anser du att du är stark: Mentallt, ja. Fysiskt; inte för fem öre.

Använder du knark: Räknas överdosering av tyska hunkar?

Kaffe, te eller inget: Kaffe

Vad använder du för skor just nu: Vinterdojjor! Det är ju fan tre meter snö! ><

Favoritfärg på kläder: svart utan tvekan.

2009-02-09 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0