Om 22 dagar smäller det!

Snart smäller det, wiiii, är sjuuukt peppad! Vi kommer bo på 31:a gatan, typ 800m från Empire State Building, så förhoppningsvis får vi ett rum med utsikt över Empire State Building, coolt som satan i så fall!
Den näst sista dagen(!) ska vi göra en Sex & The City tur, kul att få se platserna i verkligheten tycker jag i alla fall, men sen är jag också ett ganska så stort fan av SATC!
Jag hoppas att vi hinner med ett besök på Woodbury common, en outlet som ligger typ en timmes bussfärd från Manhattan. Har hört att man behöver minst en dag där och eftersom vi bara är i NYC i en vecka så vet jag inte om det är värt tiden. Kanske man ska nöja sig med Century 21 också en outlet, fast den ligger på Manhattan.. Vi får se helt enkelt
 

Om 22 dagar kommer jag åka Taxi från JFK in till Manhattan och se detta, kommer vara amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0