Saint Patricks day!

Detta inlägget kunde bl. a mina föräldrar läsa innan jag och min roomie svirade runt i Tempel Bar

St: Patrick's Day!

Idag är det Irlands nationaldag, tror ingen har missat det här i Dublin.. Gatorna är fulla av människor, helt sanslöst, och alla bär något grönt!
Jag ska strax göra mig i ordning för att sen gå till McDonalds och hämta upp Isabell och några till för att sen bege oss till Tempel bar och bli riktigt fulla, jag menar, man måste ju ta seden dit man kommer. Blir Irländarna fulla på sin nationaldag, ja, då blir jag det också! Haha..

Dimman, here I come!


Kraaaaaaaam"

Hehehe!

Puss!




Kommentarer
Postat av: terese

haha :P

2009-02-05 @ 01:41:31
URL: http://tessthelady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0