Utgång!

Igår var det som sagt utgång i Karlshamn, det var "Hela Huset Skakar", viket betyder att dansgolvet där nere också var öppet och det gillar vi, eller hur? Skönt att det var lagom med akohol i all fall, även fast jag råkade krossa ett glas, men det var inte p.g.a. alkoholen utan jag fastnade i dörrhandtaget!
Inne på Harrys träffade vi gänget vi brukade efterfesta med i sommras, var ett tag sen vi såg dem ute, men det var trevligt och vi tog en liten svängom on the dancefloor! Sen blev det en kebabtallrik och därefter skjutsade vi hem efterfest gänget, det var lite trångt i bilen, men jag är ganska liten så jag får plats lite överallt, haha ;-)  och sedan körde vi hem för att nana!
För att runda av inlägget så var det en lyckad kväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0