Visste ni detta??!!

2008-04-10 12:00 Dublin, Irland
Colin Farrel!!!!!

Igår var Colin Farell inne på Starbucks i Ballsbridge, där jag jobbar! Det var så coolt. Jag gjorde hans Venti Americano. Det var sjukt coolt, vi som jobbade blev helt stissiga. Det sjukaste var att han som var i kassan inte visste vem de var. Jag bara: Chris, you are so lucky! Han bara, why?. Cause you just talked to Colin Farell. Who's that?! Dah! Alla vet väl vem han e!
Farell har iaf varit där inne två dagar i rad på eftermiddagen, så vem vet. Kanske kommer han idag igen!


Kraaaaaaaaaaaam

Visste ni att jag träffat honom, ha, ha, visste ni de?! Om inte så vet ni de nu! heheh ;-)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0