Business meeting!

I morgon är det dags för mötet med Åhmans Åhus, vi ska göra en marknadsundersökning åt dem. Ska bli sjuukt spännande att se hur det hela utvecklar sig, har ganska kort tid på oss upptäckte vi idag, men i alla fall jag jobbar bäst under press och stress, får hoppas att de andra känner detsamma.

Men vad ska jag ha på mig? Några i gruppen snackade om kostymbyxor, men hallå, de känns liite väl strikt. Kan man inte bara köra på tighta svarta jeans, en snygg topp i någon diskret färg och sedan stövlar på det, eller vad tycker ni? Nått stilrent får jag helt enkelt knåpa ihop!

Puss!

P.S. Sara & Rebecka, ni vet min garderob, förslag? D.S.

Kommentarer
Postat av: becka

nja men, svarta jeans... å någe "enkel" tröja, som du sa inge med jätte skarp färg,lr någe med stort tyck.. å en tunn kofta till de

2009-01-26 @ 18:42:47
URL: http://gepzy.livelournal.com
Postat av: Pryd

Tiden med kostym är förbi det är bara advokater o liknande som har kostym. Svarta jeans och snygg tröja med ev kofta o kanske stövlar

2009-01-27 @ 07:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0