Lalala!

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
Jag vill ha sooooool!

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
30 kr:P

3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Hem

4. Vilken är din favorit-ringsignal på din mobil?
Har ingen.

5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
BH & t-shirt.

6. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Convers, vagabond å nått annat par.

7. Ett ljust eller mörkt rum?
Mellan

8. Vad gjorde du vid midnatt?
Tittade på tv.

9. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Haha, var han snygg då? :) Händer idag? Kram"

10. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Finn ingen här i stan.

11. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Min katt, kanske.

12. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Min katt Måns.

13. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? 
Inga.

14. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga.

15. Vilken ålder har varit bäst hittills?
19!

16. Din värsta fiende?
Har ingen, hoppas jag iaf.

17. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på Times Square.

18. Vad var det senaste du sa till någon?
Jag var och hämtade Bacon hos Håkan.

19. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar!

20. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jaaaa!! Den som följer med mig och festar på lördag? Vem vill gillas av mig?! Haha!

21. Senaste låten du lyssnade på?
Mr. Brightside!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har utmanat dig!

2009-01-21 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0