Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Cecan.
3. Hur lång är du? 155, I know, I'm shoort!
4. Vilken var den senaste film du sett? Coyote Ugly!
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nice:-)" Till H.
7. Vad är dagens planer? Sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Innan när jag var nere och käkade.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Halv 10, men sen låg jag och drog mig lite :-)
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte.
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan;-)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På nått coolt jobb skulle jag väl gissa, haha ;-)
17. Vad skrämde dig som barn?  Mörker.
18. Vem fick dig att skratta senast? Nån på tv'n.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja får väl svaret på denna fråga bli, haha.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social? Ja.
27. Vilken är din favoritglass? Twister.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa och spara.
29. Tycker du om kinamat? Jaaa!
30. Tycker du om kaffe? Njaa.
31. Vad dricker du till frukost? Juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, syrran.
37. Vill du ha barn? Tror inte det, men man ska aldrig säga aldrig, är ju bara 20 ;-)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska & tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? När jag var typ nyfödd och skulle åka från Lund till K-stad, för de var närmare.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor.
42. Äger du dyra smycken? Inga jättedyra.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kladdkaka.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga :-)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på kinden, åkte in i en taggtråd när jag var liten, haha.
47. Vad har du för ringsignal? Riiing, riiiing.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma har sparat.
49. Flirtar du mycket? Lagom:-)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Uppe på en staty i Dublin!
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, jag tror det iaf.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Nån gammal:P
54. Läser du dagstidningen? Ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Ja.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min underskrift.
59. När var du i kyrkan senast? När min granne döptes tror jag.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

här har det ändrats minsann! fint!

2009-06-15 @ 18:59:36
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0