Calippo får mig att tänka på Dublin!

Idag käkade jag en Calippo, en glass för er som inte vet det. Men innan jag åt den så var jag i skolan, först en datorövning i excel med en lärare som jag verkligen inte kan med, sedan hoppade jag in och joinade Cecan, Bex och M, men min hjärna var helt körd så jag kom inte med så många kommentarer, jag får ge järnet när vi ska göra kalkylerna i excel och skriva diskussionen i stället!

Ikväll när jag var ute på min dagliga promenix så var det som en riktig sommarkväll, en kväll man skulle vilja sitta på altanen, känna doften av grillat och ha en kall cider i handen, då leker livet!

I morgon så ska jag köra in till stan och sen läsa klart en bok till tentan och försöka räkna lite uppgifter. Jag tycker det låter som en bra dag, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: terese

japp låter som en jättebra dag... :P:D själv har man skola mellan 10.15 och 17.00... :(:P:D

2009-05-26 @ 00:41:46
URL: http://tessthelady.bloggagratis.se
Postat av: Pryd

sitta på altanen, känna doften av grillat och ha en kall cider i handen, NÄR GJORDE DU DET SIST?????????

Jag bjuder gärna på detta när dt passa dig. //Pryd

2009-05-26 @ 09:20:09
Postat av: vic

Pappa när vi grillade med rebecka och sofie senast

2009-05-26 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0