Lista

ALLMÄNT.
1. vad heter du? Victoria
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hrmm, svårt..

3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Fanns bara Victoria :-)
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. vilken årgång är du? 88
6. vart bor du? Kristianstad och Östad
7. bott utomlands? Jadå, i Dublin
8. flyttat antal gånger? 2 gånger i Dublin.
9. vart skulle du vilja bo? New York på Upper Easte Side!!
10. yrke? Student, haha

UTSEENDE.
1. hur lång är du?
Typ 1.55.
2. hur mycket väger du? Ingen aning, troligtvis för lite, hahah
3. hårfärg och frisyr? Blond och mellanlängd.
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? Mina armar
6. minst nöjd med? Min längd
7. skostorlek? 37
8. glasögon? Nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Räknas hål i öronen?

FAVORITER.
1. filmer? Mamma Mia.
2. låtar? Måånga, men alla man kan dansa till!

3. årstider? Sommar
4. mat/dryck? Fläskfile/mojito
5. djur? Katt
6. färg? Blå
7. parfym? Escada!
8. tv-program? Gossip Girl
9. sysselsättning? Lyssna på musik.

KLÄDER.
1. vad använder du just nu för jacka?
En jacka från Elvine medan jag väntar på en jacka från Chicy.se
2. vad använder du just nu för skor? Ett par från märket Victoria
3. favoritfärg på kläder? Svart/blått/grått.. m.m..
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Någon cool partytopp och ett par svarta jeans, tack!
5. favoritaffärer? Jadu, de beror på vad jag är ute efter
6. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? De skiftar!
7. vad har du för byxstorlek? 32/34, eller 25/6


BLANDAT.
1. vad heter din morfar?
Folke
2. var har du i din jackficka just nu? Ingeting.

3. vad är du beroende av? Mat.

4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vad tror du på? Jadu...
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är komfimerad, så då är jag väl kristen 
8. vad köpte du senast? Några toppar.
9. har du nåt husdjur? En vovve och 2 katter
10. vad bor du i? Hus & lägenhet

PRYLAR.
plånbok:
  En svart sak
tandborste: En grön och en blå
smycken: Armband från Barcelona, Grekland, Sverige & Brasilien.
solglasögon: Ett par från MQ
underkläder: H&M & Lindex.


Kommentarer
Postat av: Saannis - Snart Fru & bloggdesignerska likaså!

det var jag som skrev förra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0