Kärlek vid sista ögonkastet.

Du heter: Victoria Magnusson

Smeknamn: Vickan, Vicki & Vic.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Fix you med Coldplay

Beroende av:

Facebook, haha!

Vad tror folk om dig?

Att jag jävligt seriös, hah. Nej, jag vet inte.

Stämmer det?

I dunno.

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ben.

Hur imponerar man på dig?

Man har mål och visoner här i livet.

Brukar du skratta för dig själv?

Ja, ganska ofta faktiskt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Hej Sketonge! :-D

Var bor du?

Karlshamn.

Trivs du där?

Ja.

Har du haft sex idag:

Nej.

Hur svarar du i mobilen:

Hej, det är Vickan.

Vem ringde du senast?:

Pappa, tror jag.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Att jag skulle köra inom Jysk :P

Antal timmar sömn inatt:

7 timmar.

Sov du ensam:

Nej.

Brukar du komma i tid:

Ja.

Hur känner du dig nu:

Pigg & glad!

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart.

Vad tycker du om fötter:

Jag hatar fötter.

Vad saknar du:

Just nu, i denna sekund, saknar jag värmen!

Hade du en bra kväll igår:

Väldigt bra.!

Favorit dryck på morgonen:

Juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Mellan tolv och ett på vardagar.

Är du blyg?:

Iblnad, oftast inte.

Sysslar du med någon idrott:

Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej, dock tror jag på attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt:

Nej.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex såklart.

Är du nöjd med ditt liv:

Ja.

Är du bortskämd:

Nej, det skulle jag inte säga.

Vad gör du i morgon:

De du ;-)

Vad är det värsta du vet?:

Ett krossat hjärta.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Herregud ja. Jag älskar mina vänner, vet inte vad jag hade gjort utan dom!

Vad är det finaste du fått?:

Jag har fått mycket fint i mina dar, kan inte bara säga en sak.

En speciell dag du minns:

Studentdagen, det är en dag att minnas!

Du samlar på:

Minnen och armband.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Mamma, pappa, Rebecka, Terese, Sara, Cecilia, ja de finns en massa fler..

När grät du senast:

Det var ett tag sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Resa.

Vill du gifta dig:

Ja!

Vill du ha barn:

I framtiden, inte nu.

Är du musikalisk?:

Nej, haha.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Juice.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja.

Biter du på naglarna:

Nej usch!


Kommentarer
Postat av: becka

skrattar ganska ofta för mej själv, JA :P

2010-08-02 @ 17:43:56
URL: http://gepzy.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0