Lista!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta jeans, ett linne och en tröja.
Vad använder du just nu för skor: Ett par från vagabond
Favoritfärg på kläder: Svart, blått, grått och brunt.

Senaste person som
Sov i din säng:
Det var faktiskt Rebecka.
Du pratade med: Catrin.
Du delade en drink med: Jag delade ett glas vatten med Rebecka på Harrys.
Du gick på bio med: Cecan och Sara.
Du gick på stan med: Mattias.
Skällde på dig: Jadu, de vet jag inte.

Senaste
Låt du hörde:
See you at the Club med Darin, haha!
Film du såg: Systrar i jeans andra sommaren.
Mat du åt: Pepparbiff med potatis kroketter och fetaostkräm!
Kram: Mamma och pappa
Puss: I fredags, hahahaha!
Fest: Lördags.
Känslan: Sugen på nått gott.
Ilska: När jag skulle leta parkering här i stan, är ju fan omöjligt!
Resa: Utomlands? I så fall New York 2009!
Glädje: Jag är oftast ganska glad!
Dröm: I natt hade jag en mardröm, kommer dock inte ihåg vad den handlade om.
Boken du läste: Stella & Sebastian.
Personen du träffade: Catrin.
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Mattias.
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit.
Gången du var utomhus: När jag skulle gå upp till mig från lägenheten.
Gången du sov: I natt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte:
En massa mat på Coop!

Om dig

Namn: Victoria
Ålder: 21
Smeknamn: Vickan, Vic, Vicky..
Syskon: En tvillingsyster.
Sysselsättning: Pluggar..
Bra egenskaper: Jag är snäll, glad, alltid på för fest, haha!
Dåliga egenskaper: Jag har lätt för att bli arg.
Linje/klass: Digital bildproduktion.
Hårfärg: Ljusbrun.
Ögonfärg: Blå.
Skostorlek: 37.

Kommentarer
Postat av: becka

WTF! senaste festen lördags... vi va ute i fredags! lr har va du ute i lördags också?! å i så fall... vem va du på å hånglade me? :P

2010-02-08 @ 10:45:13
URL: http://www.gepzy.livejornal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0