Lövbiff och en pitch!

Sitter och övar och övar på min del i pitchen, Mattias var här innan och lyssnade så fint på det jag hade att säga. I morgon smäller det och jag fick reda på att vi ska vara i Rio Grande, fy i helvete säger jag bara! Men det är bara att bita ihop och prata, inte så mycket mer som gäller ;-)
Medans jag övar så väntar jag samtidigt på att Johans film ska komma upp på Vimeo, om jag känner honom rätt har han klippt ihop mig helt störd. Men om han tycker om mig så har han klippt ihop mig som värsta Jamie Oliver, eller, vi kan i alla fall hoppas på det ;-)

Puss!

Kommentarer
Postat av: becka

va e detta för film? :D vill se!!!!

2010-09-29 @ 13:05:13
URL: http://gepzy.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0