My little raccoon!

Sånt här roar jag mig med när facebook är stendött ;-)

Vad heter han:

Johan

Hur/var träffades ni första gången?:

Allra första gången träffades var i en tvättstuga då jag och tre klasskompisar spelade in scener till vår film Spirit of Two. Men vi träffades "på riktigt" första gången på BTHs examensfest, en dans blev till två och när natten kom var han var den sista kvar från min efterfest. Natten blev till morgon och medans solen gick upp satt vi i min röda soffa pratandes om allt och inget, drickandes vinet Dreams ur stora kaffemuggar. Behöver jag säga att jag fick ett perfekt avslut på mitt första år på BTH?

Vad påminner dig om honom?:

Massa, massa saker påminner mig om honom, massa bra saker!

Vad var det första du sa till han:

Hej!

Vad kallar du han:

Älskling, tvättbjörnen, sötis, sötnos, höhöh :P
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?:

Kärleksfull, omtänksam & bäst, haha.

Gillar du honom?:

Utan tvekan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0